Masz pytania? Zadzwoń teraz +48 797 207 103
Rejestracja konta bankowego w Szwecji Skatteverket
0
zarejestrowanych kont bankowych
Cena usługiod 199zł

Rejestracja konta bankowego w Szwecji Skatteverket

Zgaduje, że skoro odwiedziłeś ta stronę musisz  zgłosić konto bankowe w szwedzkim urzędzie skarbowym Skatteverket.  Jest kilka powodów kiedy to należy wykonać:

  • Starasz się o zwrot podatku z Szwecji i musisz zarejestrować  swoje konto bankowe aby Szwedzki urząd skarbowy Skatteverket mógł wypłacić nadpłatę tego podatku.

 

  • Inna opcją jest, że dostałeś z szwedzkiego urzędu Skatteverket korespondencje a dokładnie pismo z tytułem utbetalning till utländskt bankkonto (przykład poniżej).

W której urząd prosi podatnika o dostarczenie wymaganych dokumentów do zarejestrowania konta bankowego.

 

W wielu też przypadkach procedura zgłoszenia konta bankowego do Skatteverket  dotyczy momentu kiedy zamykamy stary rachunek i należy zarejestrować nowy.

Czas realizacjido 3 dni
Cena za usługęod 199 zł
0
zgłoszonych konto do Skatteverket

W przypadku kiedy jesteś zainteresowany, zapoznaj się z procedurą i zamów usługę online przez przycisk Zamów.

Poniżej prezentuje pełną procedurę do rejestracji konta.

Zobacz wymagane dokumenty do zgłoszenia konta

Do zarejestrowania konta bankowego w szwedzkim urzędzie niezbędne są trzy dokumenty.

  • zaświadczenie z banku, ze jest się właścicielem rachunku bankowego, nie może być później wydane niż do pół rok temu
  • kolorowa kopia dowodu osobistego
  • wypełniony formularz z prośbą o zgłoszenie konta

Jeśli masz już przygotowane te trzy dokumenty w możesz nam w wygodny sposób wysłać w formularzu zamówienia lub dosłać na dalszym etapie.

Rejestracja konta bankowego do Skatteverket
Procedura

Rejestracji konta w Skatteverket

Zapoznaj się z kilkoma informacjami, które zamieszczamy poniżej. Jeśli, któryś z kroków nie jest zrozumiały prosimy o kontakt z naszym biurem.

Krok 1

Pobierz i wypełnij dokument rejestracji konta

Wymagane: Dokument należy podpisać własnoręcznie w miejscu X

Formularz możesz dodatkowo uzupełnić o dostępne pola w formie elektronicznej, otwórz go w swojej przeglądarce, wypełnij i zapisz. Jeśli twoja przeglądarka nie obsługuje formularzy aktywnych możesz pismo wydrukować wypełnić podpisać w miejscu X ręcznie a następnie zeskanować. Dokument w formacie PDF. 

 

Krok 2

Skan dowodu osobistego

 Wykonaj w kolorze skan lub bardzo dobrej jakości zdjęcie swojego dowodu osobistego.

Krok 3

Zaświadczenie z banku

Uzyskaj zaświadczenie z banku, ze jest się właścicielem rachunku bankowego, nie może być później wydane niż do pół rok temu.

Krok 4

Prześlij do Nas

Podpisany dokument, ewentualnie wypełniony o wymagane dane wyślij formularzem “Zamów rejestracje konta“.

Jeśli posiadasz już skan dowodu i zaświadczenie prosimy o załączenie.

Możesz bezpośrednio przesłać dokumenty na adres podatki@polskirezydent.pl

Krok 5

Poczekaj na kontakt konsultanta

Po wysłaniu dokumentów, konsultant skontaktuj się z Tobą i dokończy sprawę.

Dane kontaktowe
Polski rezydent sp. z o.o.
Pon. -Pt.08:00 - 17:00
UrządSkatteverket
CelZgłoszenie konta bankowego

Rejestracja konta bankowego w Szwecji

Najczęściej podatnik myśli o zgłoszeniu konta bankowego w urzędzie skarbowym w momencie kiedy ma nadpłacony podatek i jest w trakcie usługi rozliczenie  podatku z Szwecji czyli tzw. zwrotu podatku z Skatteverket. W wielu przypadkach procedura zgłoszenie konta bankowego Szwecja dotyczy w momencie kiedy zamykamy stary rachunek bankowy a nowy trzeba zgłosić.

Jeżeli nie posiadasz e-tożsamości w szwedzkich urzędach zgłoszeni ekonta bankowego będzie trzeba wykonać w formie tradycyjnej.

Jakie dokumenty są wymagane do zgłoszenia konta

  • zaświadczenie z banku, ze jest się właścicielem rachunku bankowego, nie może być później wydane niż do pół rok temu
  • kolorowa kopia dowodu osobistego
  • wypełniony formularz z prośbą o zgłoszenie konta

Te trzy dokumenty w odpowiednio zabezpieczony sposób należy odesłać do szwedzkiego urzędu skarbowego.

Jak długo trwa rejestracja konta w Skatteverket

Urząd zazwyczaj bardzo szybko rejestruje i wypłaca środki.
Jednak są sytuacje kiedy urząd np. nie ma pewności co do zaświadczenia i wówczas przesyła pismo z prośbą o ponowne dosłanie dokumentu, wówczas cały proces wydłuża się i może trwać do 3 miesięcy.

Co urząd przesyła gdy nie ma zgłoszonego konta bankowego?

W momencie kiedy urząd skarbowy w Szwecji nie wie na jaki rachunek bankowy wysłać nadpłatę podatku wysyła do płatnika pismo w którym prosi o dostarczenie wymaganych dokumentów.

Wzór pisma zamieszczamy poniżej. 

utbetalning till utländskt bankkonto